afisa

Πώς μπορεί να συνδεθεί η πρόληψη κατά της Σχολικής Βίας με την ύλη των μαθημάτων στο σχολείο;

Πώς τα μαθήματα στο σχολείο μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές να ορίσουν ένα αξιακό σύστημα μέσα από την αναγνώριση των αναγκών τους γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και να οδηγηθούν στην ανάληψη μιας προσωπικής ευθύνης απέναντι σ΄αυτά και τη διαφύλαξη τους ;

Με αφορμή αυτές τις σκέψεις σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τους εκπαιδευτικούς Πάνο Κουρτίδη(Φιλόλογο) και Δήμητρα Καραδήμου(Οικιακής Οικονομίας) ένα διαθεματικό σενάριο διδασκαλίας ,με εμπλεκόμενα μαθήματα τη Λογοτεχνία και την Οικιακή Οικονομία ,με τίτλο:

ΑναΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ τον εαυτό μου και τη θέση μου στον κόσμο:

Μια διαθεματική προσέγγιση με εργαλείο τη Λογοτεχνία.

 

Το σενάριο παρουσιάστηκε στην Διημερίδα για την προβολή καλών Πρακτικών του εκπαιδευτικού έργου με θέμα

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

που διοργάνωσαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης ,την Παρασκευή και το Σάββατο 20/21 Μαρτίου 2015